poniedziałek, 16 września 2013

KONKURS.

Cześć. Chciałabym zacząć od tego, że jesteście cudowni i dziękuję za mnóstwo miłych słów od was :)
Teraz może przejdę do sedna sprawy. Jestem w klasie maturalnej i mam mnóstwo nauki. Nie daję sobie rady z tłumaczeniem - tego nie ukrywam. Kurcze, chyba źle to sformułowałam. Nie to, że sobie nie radzę...raczej nie mam czasu, żeby po prostu się tym zająć. Codziennie staram się tłumaczyć chociażby kawałek, ale nie daję rady. Lekcje zaczynam o 7.45, a w domu praktycznie codziennie przez zajęcia dodatkowe jestem około 18, a gdzie obiad, nauka, prawo jazdy i inne sprawy? Tak więc szukam osoby, która chciałaby być współtłumaczącą tego bloga! :D 
Oto kilka zasad tego "konkursu":
1) Osoba musi być sumienna i zaufana.
2) Do soboty na maila możecie wysyłać mi swoje blogi, jeżeli jakieś tłumaczycie, a jeśli nie to jakąś próbkę tego co potraficie. 
3) W sobotę pojawi się decyzja i ogłoszę zwycięzcę :)
4) TRZYMAJCIE JUTRO ZA MNIE KCIUKI, bo być może zmieni się moje całe życie.
P.s. Jeżeli macie jakieś pytania to zapraszam na aska :)
xx.

6 komentarzy:

  1. No yo trzymam kciuki :* /@crazy_mofohe

    OdpowiedzUsuń
  2. *mocno trzyma kciuki* xx
    @Just_love_xx

    OdpowiedzUsuń
  3. będę trzymać kciuki XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki ! <3
    Chciałabym także zaprosić was do mojego nowego bloga ;D
    http://harryandleah.blogspot.com/

    (jestem dopiero początkująca)

    OdpowiedzUsuń